خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

حافظ

امروز در این گرما پسری فقیر به سویم امد در دستان او حافظ بود فهمیدم که دل او نافذ بود خریدم از او برگی را که میداد بوی تازگی را با عشق باز کردم او را این چنین گفت حافظ بی شک درست است:

دوش از مسجد سوی میخانه امد پیر ما

چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما

در خرابات مغان ما نیز هم منزل کنیم

کاین چنین رفتست در عهد ازل تقدیر ما 

 

فکر کنم حافظ جوابمو داد تا ازل تقدیذ من همینه..............................

نظرات 5 + ارسال نظر
نیما چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.parsdvdshop1.com

وبلاگ خیلی خوبی داری، همین جور ادامه بده.

من روزی 1000 تا بازدید دارم، می خوای واسه بیشتر شدن بازدیدمون با هم تبادل لینک کنیم.

اگه مایل هستی منو با عنوان و آدرس زیر لینک کن بعد تو نظرات سایتم بگو با چه نامی لینکت کنم.

عنوان: .::هر فیلم 1000 تومان::.

آدرس: www.parsdvdshop1.com

موچه چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ب.ظ

جوابت رو داد!
من هیچ وقت نمیخرم چون جوابم رو خودم میگیرم رو هوا

نیلوفر تو ما رو فراموش کردی
به خدا من کسی رو فراموش نمیکنم

من فراموش نکردم به خدا
من همه رو دوست دارم
حافظ هم بخر خوب بید

موچه چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ

فراموش نکردی؟
تو چشمام نگاه کن بعد بگو

ببخشید می بخشی؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ

چی کار کنم نیلوفر
دوست دارم کمکتم بکنم تو بلاگت ولی حس میکنم دوست داری دور باشی
خوب خر نیستم حس میکنم نیلوفر ولی به خدا اصلا قصدی از کاری ندارم
باورکن

من اتفاقا هم دوست دارم کمکم کنی هم ازم انتقاد کنی
من دوست دارم وقتی توی یه کاری ناقص هستم دستمو بگیرن

komiser پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ق.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

امان از این کوچولو های سمج من وقتی میخرم که از این پرنده کوچولوها داشته باشن اون برام برداره

الاهی منم این قدر دوست دارم پرنده برام برداره ولی این کوچولو ها امون نمیدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد